الاثنين، 26 سبتمبر 2011

شكلي بقيت هكتب لنفسي

اول مره احس اني بكتب حاجه ومحدش هيقراها غيري ولا هيشوفها غيري بس مش عارف بجد مش بقول ليه يارب لا بقول مليش غيرك يارب واملي بيك كبير بجد انت عالم بجد حالي ازاي بداية الرساله مش ليكي بس الرساله ليكي ,,, الصفحة دي عمري ما هقفلها حتى لو مفيش نصيب انا هقفلها واخليها ليا انا بس اكتب فيها ,, لو في يوم قريتي الرساله دي وكان لينا نصيب مع بعض ان شاء الله اعرفي اني مستنيكي وشاريكي ولو مكنش لينا نصيب ربنا يوفقك بجد لانك بجد حد يستاهل كل خير بجد وهفضل ادعيلك كل صلاه زي ما كنت بدعيلك نفسي هعمل حاجات كتير هكون حابب اني اعملها بجد بجد عايز اقول حاجات كتير ومش عارف مش عارف ليه بدعي طول الوقت اللي في بالي يتحقق ولو متحققش هقول ربنا عايزلك الاحسن وانا فعلا حد ميستاهلكيش كنت بقولك انا قبل ما اصارحك اني هسمي بنوتي رغده ولما صارحتك اتمنيت بنوته اسمها رغده على اسم مامتها مش هقولك دلوقتي لو مفيش نصيب هسمي بنوتي رغده لا لان مفيش حد هيجي مكانك ممكن تقوليه كلام بس لو سمعتي عن في يوم هتعرفي بردو اني لسه بحبك اوي بجد مش عارف اكمل بس بقول يارب يكون لينا نصيب مع بعض واملي في ربنا كبير لاخر دقيقة يمكن بدعي دلوقتي لاني حاسس اني لسه عايش بجد وربنا يحقق كل دعاء انا دعيته في صلاتي وكل دعاء انا دعيته بختم كلامي بجد بحبك اوي وربنا يخليكي ويجمعني انا وانتي ويكون لينا نصيب مع بعض ويوفقك في حالة واي قرار هتاخديه وكفايا عليا اشوفك مبسوطه وفرحانه وبجد ولا احب اخليها بعدين ..........

هناك تعليق واحد: