الخميس، 8 سبتمبر 2011

يـدي في يدها.. حلم لا يفارقني.. ولن أتنازل عنه.. ||~♥

هي رساله عاديه بجد يمكن غبت يوم وجيت لكن مكدبش عليكي وحشتيني قد ايه بقالي يومين من ساعه ما مشيت منمتش يمكن دماغي مشغوله بحاجات كتير واكيد انتي واخده جزء فيهم بفكر في بكره لو قلقان منه عشان نفسي تبقي من نصيبي ومش عايزك في يوم تضيعي مني ولا اضيع حد زيك .....
بحبك كلمة نفسها اقولها وقدام اي حد بحلم بيوم وان شاء الله مش هتنازل عنه هفضل متمسك بيكي لاخر دقيقة في عمري باذن الله انا فتحت اكتب الرساله دي ومكنش فيه حاجه في دماغي بس قولت هقول اللي جوا قلبي اليومين دول حستهم سنين بجد لو كانت عيني تغمض ثواني بجد كنت الاقيكي في منامي صوتك ديما في وداني بجد انتي اغلى حاجه في الدنيا دي كلها وبجد من غيرك مش عايز اعيش بجد بحبك اوي ولو يوم وقفت عن اني اقول الكلمه دي او حب ليكي اتوقف اعرفي اني قلبي وقف ومش شغال بجد بجد ربنا يخليكي ليا فيه كلام انا قولته مش عارف بس انا قولت كلام من جوايا ومكنش حاجه في دماغي وبجد انتي حلم حياتي ربنا يخليكي ليا يارب ويجمعني بيكي عن قريب ان شاء الله وما يفرقنا طول العمر امممم مش عارف الرساله دي حلوة ولا لا او هتفهمي قصدي ايه بس بجد بحبك اووي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق